Компанія здійснює обмін та повернення товарів належної якості згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Згiдно iз Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII от 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі зазначено: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням".
Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:
- парфумерно-косметичні вироби;
- засоби особистої гігієни;
- зубні щітки, гребінці, щітки, інструменти для грумінгу;
- та інші товари, які не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.
Правила обміну або повернення товару
Ви можете повернути та обміняти товар протягом 14 днів, якщо:
- товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994;
- отримали товар неналежної якості (виявили виробничий брак);
- вміст посилки не відповідає опису вкладення (із порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
- товар не був у вжитку та не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
- товар саме той, який був проданий нашим магазином.
При отриманні товару неналежної якості:
- зателефонуйте нам за тел. 0673520888 та повідомте про ваші претензії;
- надішліть нам на електронну пошту orhideyaternopilshop@gmail.com листа з вказаними причинами повернення та вкладеним фото товару, на якій видно брак/дефект.
Наш менеджер обов'язково зателефонує Вам для уточнення всіх деталей.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю (в залежності від причини повернення або обміну).
Повернення коштів
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 3 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.
Важливо!
- Обов'язково перевіряйте товар відразу на відділенні кур'єрської служби або при доставленні кур'єром у присутності їх працівника.
- Претензії щодо неналежної якості товару не приймаються після підписання документа про отримання.
- Також товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодженої упаковки!
Додаткова інформація
Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.
Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
Оригінальні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.